Kızlar bebeğim uyumuyor 🤦🏼♀️ ilk doğduğu zaman da uyku proplemimiz vardı büyüdükçe daha da artıyor 🤦🏼♀️ şuan 5 aylık saat 00.09 ve ben 9 buçuktan beri uyutmak için cebelleşiyorum 🤦🏼♀️ ayağımda sallıyorum olmuyor kucağımda olmuyor ne yapacağımı şaşırdım tam daldı diyorum yatağına bırakıyorum 5 dk sonra pat açıyor gözlerini