Oğlum anasınıfına gidiyor. Bugün velilerle birlikte tanışma vardı sınıfa girdik. En minik benimki. Ona yakın boyda vardı ama eminim en kısası benimki. Olabilir genetik sıkıntı yok benlik ama akran zorbalığı olur mu diye endişe etmedim değil. Çünkü geçen otobüste bir kız aynı yaşta ve uzundu oğluma göre. Sen nasıl anasınıfına gidiceksn doğru söylemiyorsn bak miniciksin dedi. Bende öğretmen boya göre değil yaşa göre okula alıyor dedim gülerek ama oğlum takıldı tabi minik değilim diyip durdu. Napmam lazım sınıfta biri bişi derse bilmiyorum. Hepsi çocuk ama ya takılacak yaşta. Anlatsam da dile getiriyor üzülüyorum diyor. Buna da takılır kesin 😔