Böyle postlar sevmem aslında ama içinde girdiğim bir durum var bu tarz şeyler başına gelen insanlar gördüm burda belki anlarlar diye yazıyorum. Evlendiğimden beri hayatımı zehir eden bir kaynanam var ama normal bi insan değil, yani kendi kendine konuşma, banyo tuvalette saatlerce kalma, sebepsiz düşmanlık, iftira atmaları kafasında kurma, eşinden ayrı yatma vs, neyse bir hocaya danıştım oda musallat oldunu söyledi ama her hoca atar böyle malum bizde kendi bildimiz hocaya göstercez kayınbabam oldunu söylüyo kendisine de musallat olmuşlar, normalleştirmiş bu durumu artık bende ona hayret ediyorum bugün hocaya göstercem hepsini ölen ölür kalan kalır dedi, içime korku girdi, ölen ölür ne demek, sende de var dedi kayınbabam, bazen kendimden şüphe ediyorum ama bende musallat olsa bilmez miyim, yani bazen gün içinde aynı saatler arasında başka kişiye dönüşüyorum kaynanamla aynı saatler durduk yere herkese kan kusuyorum oda öyle evlendiğim ilk zamanlar şaşırırdım bu kadın niye her sabah öğlene kadar böyle falan diye şimdi onun gibi olmam tesadüf mü, dua okumaktan rahatsız olur oldum normalde kuran okuyan biriydim, bazen durduk yere saçma şeyler yapmak geliyor içimden ama kendimi zor tutuyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum