[silindi] 18 aylık oğlumun düz taban olduğunu fark ettik. İnternette normal büyüyünce geçer yazıyor. Var mı başına gelen
Minmini [silindi] ilk 2 yaş tüm çocuklar düz tabandır diyorlar ama doktorunuza yine bir danışın isterseniz
azraklknn [silindi] düz taban olduğunu nasıl anlıyoruz yürümesinde farklılık oluyor mu benim gorumcem de kızıma bi kaç defa bu düz taban dedi ama bilemedim hiç doktora da sormadim
maviev35 Islak ayakla betona ya da kartona bastırın ayak izinden anlarsınız. İleri bir düz tabanlıksa doktor ayakkabı tavsiye ediyor bir tık düzelme oluyor ayrıca bunun ameliyatı da varmış ileride sorun yaşarsa ameliyat olabilir