Eciskooo Tabii olur. Olmaz yazana da çok itibar etmeyin zaten. En azından bebek giren ortamda 😊 Ben oğlumla dışarı çıktım, eşim biz sıkınca karıncanın geldiği yerlere sıktı. Sonra yanımıza geldi, ev günün geri kalanında havalandı. Döndüğümüzde ben de sildim.