[silindi] Çocuklarınızı nasıl giydiriyorsunuz? Uzun kollulara geçtiniz mi. Kızlar bizim buralar hala sıcak ama bazen soğuk soğuk esiyor oğlumda soğuk bulmuş bi yerden sesi çatallı çıkıyor. Uzun giydirmeye başladım. Sizler ne yapıyorsunuz
Berko [silindi] ben yatarken halen zıbınla yatıyorum üstüne de müslin ama iki dakka sonra açıyor yani sabaha kadar üstü açık oluyor
Parsongan [silindi] Ben de hala zıbınla yatırıyorum. Üstüne müslin bez örtüyorum ama açıyor tabi ki. Camın biri mutlaka açık aynı odada kalıyoruz. 3 kişi olunca havasız kalmasın oda diye mecbur. Odanın kapısını kapatıyorum sadece.
elisa2705 [silindi] Evler hala çok sıcak akşamları dışarsı esse de yarım kollu zıbın altına şort giydiriyorum geneli
azraklknn [silindi] benim kızım da zıbınla yatıyor ama altına pijama giydiriyorum ustunu örtmedigi için karnını da bi yazma ile sarıyorum soguk geçmesin diye geceleri sabaha karşı serin oluyor çünkü. Ustunud3 zaten örttütmüyor o yüzden karnını sarmam iyi oluyor yaz kış sararım hep sizde deneyin. Camlarıda kapatmiyorum vantilatör de çalışıyor sabaha karşı serin oluyor vantilatörü kapatıyorum
ipegimsi [silindi] hangi ilde yaşıyorsunuz ben istanbuldayım gün içinde kısa kollu tulum içine ip askılı atlet giydiriyorum aksam parka cıkarınca tayt üstüne sweatshirt giydiriyorum aksamları serin oluyor biraz bize değil de ona göre