pinkooo_02 canım benim ben de pank atak hastasıyım univ ye hazırlanırken iken ilk yakaladı beni 4 yıl ilaç kullandım tam geçti 4 sene snra yine başldı suan evliyim bir kızım var ilaç kullanıyorum tekrar ve pskoterapi alıyorum özel pskologdan şükür biraz daha iyiyim ama streste başa donuosun malsf bazen bn de evden cıkamıck duruma gelmiştim dipleri yaşadım ama ALLAHA çok dua eddm namaza başldım bnm için kurtulş yolu rabbme dua edmekle oldu yni kendne bi mesgale bulsun kafasını dagıtmya calıssın bi onda yok öyle dsusunsun kabullensn