2 gün iyiler 1 hafta felaketler ikizlerim . 15 aylık olucaz . Dün gece 2 de uyanıp 6 ya kadar uyumadı kızımın biri sonra dalga gecer gibi 8 de uyandı 🙂↔️🙂↔️ gün içinde çok mızmızlar kafayı yiyeceğim . Bu aya özel bir şey mi var anlamadım . Tamamen mükemmel durumda değildik ama en kötüsünü şu an yaşıyoruz 🙂↔️🥲🥲