faziletthr 2 aylığız müthiş bi gaz problemiyle geçiyor günlerimiz… geceleri beyaz gürültü açık olunca daha derin uyudugunu fark ettik. Kimler bizim gibi?
imaddesi faziletthr ben herhangi bir şeye bağımlı olmasını zararlı buluyorum. Bazı bebeklerde evet başka türlü durmuyor ama uyuduğunda kapatmanızı öneririm
svdgnci Şimdilik sorun değil fakat muhtemelen gaz sorununuzun bitmesine az kalmıştır, gaz bitince kesin mutlaka, bir de tüm gece açık kalması zararlı belli bir süre daldıktan sonra kısarak kapatın