rose90546_ Kzybsk iki isimde güzel, isim karaktere şirayet edermiş.Arkadasin kızı İnci fakat çok narin çok çit kırıldım bir kız gerçekten çok hassas oluyorlar iki çocukta duydum şimdiye kadar ikiside öyleydi.
Minel-inannesi rose90546_ amaan biz oyle olmadikta noldu. Naim suleymanoglu sandilarda dünyanın yükünü yiktilar omuzlarimiza sen yaparsin diye diye🤣 narin olsun incitmekten korksunlar iyidir☺️