Superisii ben yazdım ama gönderdim örnek atamıyorum, içerikten bahsedeyim.
Genel mizacını yazdım bebeklikten başladım işte uyku konusunda zor olduğunu , ekransız büyüdüğünü , acıkınca birden agresif olduğunu acıktım demeyi henüz bilmediğini ama duygularını ifade etmeyi desteklediğimi bazı durumlarda ifade edebildiğini. Bazı olaylar karşısında (mesela ağlayan çocuk görünce) nasıl yapabileceğini yazdım. Ona açıklarsanız etkilenmez dedim. Belki hatalı yazmışımdır bilemiyorum ama içimden geldiği gibi anlattım.
Evdeki tutumlarımızdan bahsettim kısaca. (Kurallar, yaptığımız etkinlikler.) babasıyla ilişkisini de ekledim.
Kendim öğretmen olduğum için şök toplantısında ne konuşuyorsak o şekil anlattım 😅