15 günlük bebeğim gaz sancıları başladı 3 4 gündür kendini çok sıkıyor ağlıyor gazlı benek belli . Bugün sağlık ocağında kontrolümüz vardı ebeye sordum gaz damlası vereyim mi hangisini önerir diye ebemiz dedi ki çörekotu yağı al çay kaşığını tam doldurma sen iç parmağının ucuylada bebeğinin ağzına sür diye bilmiyorum yapan olduğumu ama ben bugün sabah akşam denedim maşallah oğlum bir rahatladı patır patır gaz çıkarıyor kakasını yapıyor kendine geldi sanki kullanıpta memnun kalan var mı böyle merak ettim bilmeyenlerde öğrensin istedim