160519 Hanımlar 8 ay 9 günlüğüz meme emmiyor kızım mama ve ek gıda tüketiyor. Mamada uykudan uykuya veriyorum . Ek gıdayı günde ne kadar veriyorsunuz kızım yer yer birden ağzına alıp istemiyor ve kusuyor midesini bulandırıyor şimdi bile mamayı içti biraz sonra istemedi eşimle konuşurken dalgınlığıma geldi ve içirdim direk kustu. Yani diceğim o ki siz çocuklarınıza ne sıklıkla yediriyorsunuz
ecem34 160519 ben 2 saat arayla deniyorum. Bizimki de yemek istemeyince ağzını kitler yada öğürür. Zorlamıyorum kendisi ne zaman yemek isterse o zaman yediriyorum
Ikrazumra19 160519 bende mama ile besledim ama 8 aylik icin bence uykudan uykuya mama az gelir ben mesela 8.ayinda sabah kalkinca 2 lokma birseyler yerdi daha sonra mama icerdi uyurken yine mama icerdi uyaninca yogurt filan verirdim tekrar mama icerdi aksamda 2-3 kasik ancak verirdim yani mama agirlikli beslenirdi 1 yasina kadar doktorumda oyle olmasi gerektigini soylemisti zaten
nagehanyorulmaz günde 2 çay bardağı kadar ek gıda yeterli 9 aydan sonra da 3 çay bardağı kadar toplamda. kalan öğünlerde anne sütü mama şeklinde besleyin
eminee90 8 aylık olmuş artık çok sık beslememek lazım. ek gıdayı 2 öğünden fazla verme değişti doktorumuz ana öğünlerinde de hem aptamil mamasını veriyorum
bkt_srdr günde 2 kez ek gıda alması yeterli zaten çok fazla yemesin. mamasını da 500-600 cc kadar ver demişti doktorumuz. size hangi mamayı kullanıyorsunuz?
fatma1965 ben günde 2 çaybardağı bazende 3 çaybardağı kadar ek gıda veriyorum, kalan zamanlarda mama veriyorum. sizde ek gıdayı yarımşar çaybardağı kadar verin, fazla verince mi kusuyor