metehandz 3 aylık bebeğimde ciddi meme reddi yaşıyorum.Bir hafta öncesi düzenli beslenen bebegim son bir haftadır gündüz ne zaman emzirmek istesem çığlık çığlığa ağlama krizine giriyor,biberonda denedim onuda reddediyor.Ne önerirsiniz,ne yapmalıyım??
Burcinblgl metehandz benimki de 2 buçuk aylık son zamanlarda böyle aşıdan sonra hiç emmk istemiyor ben normalde silikon uç kullanıyorum biraz içine süt sıkıp hemen ağzına veriyorum veya emzik emiyor hemen çıkarıp o şekilde veriyorum emzik kullanıyorsanız deneyebilirsiniz