Kızlar çok çaresiz hissediyorum son 1 haftadır oğlum aşırı huy değiştirdi doğru düzgün ağlamayan bir çocukken birden bire herşeye ağlar oldu ama bu öyle bi ağlama ki hiçbir şeyle ikna edemiyorum kendi susmadığı sürece asla susturamıyorum ve resmen krize giriyor artık korkmaya başladım 2 yaş sendromu olduğunu düsünüyorum ama yanılıyormuyum? Aynı durumda olanlarınız var mı?