-Eraymoms- ben geçen sene gitmistim kursa tanıdık diye 5.000 verdik normalde 6.000 di onun dışında ilk sınavı hatırlamıyorum ama direksiyon sınavı için sanırım 350 küsür yatirmistim ve ben 3. De geçtim 😆
Yeni haberlere göre 20.000 buluyor diyoalr siz bence gitmek istediğiniz kursa gidip danışın.