canimanne06 Doktor muayene ederken göbek fıtığı var dedim. Neden olmuş dedim. Bi dk şuan muayene ediyorum diyp susturdu sonra sormayı unuttum o kadar konuşmanın içinde. Oda söylemedi önemli bir şey mi ki normal bizim belimizdeki fıtıklar gibi mi
3kedili2bebekli canimanne06 gazdan oluyor genelde zamanla geçiyor siddetli olsa üstünde dururdu korkmayın
defnemiraybebek canimanne06 benim kızımda da vardı belli ay sonra kendiliğinden kayboluyor öyle ağrışı önemli birşey değil canım korkma