Kizlar kizim29n aylık yaklasik 2 ay önce tuvalet egitimi verdim bazen cok iyi hic kaçırmıyor. Bazen de şöyle mesela gün içinde büyük tuvaletini azicik altina yapar sonra söyler. Çişini de arar ara kaçırır cok degil.. arti aglaadim bgn sinirden.. 3 defa tuvaletini altina yapti devamini ttuvalete. Çişini de cogunlukla çiş der tubalete yapar nadir altna kacirir. Normal mi sizce benimle ayni seyleri yasayan var mi.. ? Seytan bazen bezle gitsin diyor o duruma geldim