Kızım 13 aylık. Yemek yemek istemiyor, sürekli mama mama diyor hevesle hazırlıyorum. Bir iki lokma yerse yiyor yemezse hiç yemiyor ve yere atıyor ağzından çıkarıyor 3 ana 3 ara öğünü geçtim 2 ana öğün bile yemiyor sadece emmek istiyor, hep yakama yapışıyor. Memeden kes yer diyorlar ama kesmek istemiyorum henüz çok küçük. Yani tavsiye deneyim ne varsa paylaşırsanız çok sevinirim