Kızım 14 aylık sallayarak yatırıyorum aslında buna son vermek istiyorum ama bir türlü deneyemiyorum çünkü uykuya sürekli direnen bir bebek. Sallayarak bile zor yatırıyorum özellikle bu aralar aşırı zorluyor beni. Gündüz 2 uyku yapıyor gün içinde de sürekli ağlıyor. Nasıl başa çıkıcam bilmiyorum geçici mi bu durum?