Kuzeyisiklari şimdiye kadar püre olarak vermedim hep çatalla ezdim hafif pütürlü verdim 5 aylıktı başladık ,ilk zamanakr kivamini devam sütüyle ,anne sütüyle , zeytinyağıyla aciyordum yiyeceklerin şimdi bazen eline bir şeyler veriyorum ısırmayı ,cignemeyi öğrenmeye başlamış gibi duruyor ,bir de yemek verirken karşısında ben de yiyorum ağzımı acio kapatıyorum çiğneme hareketi yapıyorum böyle saçma bir halle yemek yediriyorum çocuğa gören delirdigimi düşünür 😁 bu arada ona özel sebze çorbaları , meyveler hazirlasam da o an bize ne yaptıysam tuzsuz ayırıp onun da tadına baktiriyorum bazen bizim yediklerimiz daha çok hoşuna gidiyor ,kahvaltıya henüz tam kahvaltı olarak gecemedik ona özel tabak hazırlıyorum ama hala açsa kahvaltiya bize eşlik ederse ayrı ayrı da tadım yaptiriyorum