Fatma3640 oğlumda iş yeri izni kabul etmedi, zaten ücretsiz kullanacak durumumda yoktu 63 günlükte ise başladığımda…
Şimdi kızım 2 aylık 3,5 aylik iken yasal sürem dolacak ama ben 15 gün yıllık izin ve 2 ay ücretsiz kullanıp 6.ayda part time olarak başlayacağım… Allah yardımcımız olsun çok zor ama zamanla alışılıyor oğlumu bıraktığımda bir hafta ağlamıştım işe giderken Sonra onun için gittiğimi düşüne düşüne kendimi rahatlattım zaman geçti bile 10 yıl oldu öyle düşün hep…