Arkadaşlar bebegim kusuyor, sürekli kusuyor doğduğundan beri 2.5 aylık oldu düzeltilmiş yaş 37 gün. Fizyolojik reflü dediler, süt alerjisi dediler. Thickener kullan geçer dik tut gazını çıkar reflü yatağında yatsın kusmaz dediler inadina kusmaya devam ediyor. Bir saat icinde o kadar üst bas değiştirdim ki 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Hem benim hem bebeğin. Var mi çözüm, ilac doktora sorayım? Biz böyle yaptık geçti diyen?