aryabebek473_
Benim oğlumda da olmuştu, doktorumuz zıbınını komple kandan ıslatacak ve zıbının üzerindeki giydiğine bulasacak kadar kanama olmuyorsa korkma demişti. Minik minik damla halindeydi zaten. Ancak yine de gümüş nitrat çubukla yaktı kalan kısmı. Kesildi kanaması. kontrole götürmenizde fayda var bence