Eylulebrar Neredeyse 1 saatte 1 yarım saat 40 dakika uuuyor 1 saat uyanık kalıyor sonra yine mızırdanıyor bir türlü düzene girmedi sizce nasıl uyku bozukluğumu var su Aralar geceleri 12de yatıp 3 ye uyanıyor saat 3 ten sonra 1 saatte 50 dakikada bir uyanıyor anlamadım bir türlü uykusu düzenli olan anneler ne yapıyorsunuz birde sabah 10 uyanıyor altını değişip oyalıyorum tekrar uyuyor
Yassos Eylulebrar benimki sizinkinden 10 gün büyük ben 8 buçuktan itibaren uyku moduna sokuyorum öncesinde uyumuş olmuyor bir kaç saat zaten hatta öncesinde olabildiğince yoruyoruz onu yani oyun aktivite sevgimizi göstermek şeklinde 🙂 saat 8 buçuk gibi odamıza götürüyorum altını değiştirip pijamalarını giydiriyorum ışığı kısıyorum ortamın sessiz olmasına dikkat gösteriyorum ve emzirip akabinde uyutmaya çalışıyorum bazen 9 bazen de 10 da uyuyor artık o günkü ruh haline ya da durumumuza göre değişiyor. Gece de bazen uyanır bazen uyanmaz. Uyanmazsa ben geç bir saatte emziryorum uykuluyken mutlaka aç falan kalır diye korkuyorum. Sabah 6ya doğru eşim işe gitmek için kalktığında uyanıyor . Bizim rutinimiz bu şekilde . Bildiğim kadarıyla bebek gündüz uyursa gece de uyuyor . Ben başından beri pek zorlanmadım açıkçası . Sadece başka evlerde uygulayamıyorum bunu kendi ortamını biliyor öyle herhalde . Doktor da saat 8 den sonra gece uykusuna hazırla demişti o şekilde uygulamaya çalıştım işe yaradı çok şükür. Ama işte bebeklerin huyları farklı farklı bazen fazlaca uğraşmak gerekiyor.
EymenkartalEnderasaf Eylulebrar 2 eylül doğumlu oğlum şuan uyudu gece bazen uyanıyor bazen uyanmıyor sabah 8 gibi uyanıyor emzirip uyutuyorum tekrar, sonra 11 gibi uyanıyor tekrar emzirip altını falan değiştirip uyutuyorum tekrardan 1 saat kadar uyuyor uyanıyor sonra mamasını yiyor 1 1buçuk saat uyanık kalıyor sonra uyuyor bazen 2 bazen 3 saat uyuyor akşam fazla uyumuyor yarım saat 45 dk falan uyuyup uyanır öyle en son gece 1den sonra tam uykuya geçiyor işte ,bizim düzende böyle 😕😀
Zehrauzunoglu Aynı gunluk bebeklerımız. Bızım de gunduz 1,5 saat uyanık kalır yatar 1-2 saat uyur kalkar hep . Gece yatmadan yarım saat uyur gece uykusuna 10.30 da gecer ama 2-3 saatte bır kalkar bı de bu aralar gece kalkıp uyumuyo yıne 1,5 saat
Umay55 Bizde 9 Eylül doğumluyuz 1,5 saatte 1 yarım saat uyur gündüzleri gece de 12den önce uyumaz 4gibi kalkar emer yatar sonra 2saat sonra kalkar ondan sonrası zaten saat başı uyanır 10a kdr 8de de mutlaka kakasını yapar😂
Guel_ Umay55 benim oglan da 8 eylül dogumli 😄 4 ay atagi cok zor diyorlar uyku düzensizligi ondan da kaynaklaniyo olabilir uykuya zor daliyo
bseyldz Hala ayağımda sallıyorum bıktım artık annelik bu mu? Moralim çok bozuk gündüz hiç susmuyor sürekli mızmız. Akşam uyumuyor ayağımda sürekli durdurduğum an basıyor çığlığı
Brcbrc bseyldz tam da bu annelik fedakarlık.Yoksa çocuk yapmak dünyaya getirmek işin kolay tarafiymis asıl mesele anne olabilmekmis biliyorum çok zor bende aynı zorluklari yaşıyorum ama bu durumlar geçtiğinde bebeğim büyüdüğünde dönüp arkama baktığımda mutlu günlerimizi hatirlayabilmek için krizleri oyuna çevirebilmek için elimden geleni yapıyorum size de bol sabır diliyorum
zeynepzeze 4 ay 17 günlüğüz. Gündüz 30 dk falan zar zor uyuyor. Gece hiç uyumuyor. 10 dakika da bir ağlıyor. Çok yoruluyorum artık, annemle beraber bakıyoruz. Ne yemek yediriyor ne dinlendiriyor. Ne zaman geçecek bu dönem bilmiyorum
Tugcetpkts Bugun tam 5 aylık olduk ve bıraz daha sakınledı atak dönemleri bu sekılde yorucu gecıyor ama gecıyor ☺️
Canevlat_ Canım benim kızım 11 aylık ve hala uyku problemimiz var hatta şuan da bile ayağımda sallıyorum bir türlü dalmıyo ama bunca uykusuzluğa ve yorgunluğa rağmen iyiki doğurmuşum diyorum bi yerde okuduğum ve çok hoşuma giden bi yazıyı paylaşmak istiyorum sizinle (Anneliğin %50'si kafan gürültüden %50'si kalbin sevgiden patlayacakmış gibi hissetmekmiş) çok güzel ve doğru değilmi sizcede 🤗
Yassos Mum22 Gündüz hiç uğraşmıyorum uyutmaya oynarken kendi kendine uyuyakalıyor . Geceleri de emzirdikten sonra emzirme yastığında ileri geri sallıyorum biraz . Ayağımda hiç sallamadım sadece orada . Ama ağırlaştıkça zorlaşıyor tabi sallama biraz uykusu geldiğini anlayınca bazen sallamayı bırakıp bekliyorum . Bazen yanıma yatırıp uyumasını bekliyorum . Işığı tamamen kısıyorum . Piş piş eee ee ninni de söylüyorum bazen . Sürekli aynı şeyleri günlük şekilde tekrarlayınca artık hemen hemen aynı saatte uyumaya başladığını fark ettim .
Yassos Yassos bazen emzirirken de uyuyakalabiliyor ama her zaman değil tabi gündüz de gece de olabiliyor çok yorgun olunca ya da uykusu gelince.
Mum22 Yassos bende rutin bir duzen kurdum ama malesef cok agliyor bebegim kolik bu sekilde yapamiyorum sallamam gerekiyor yada memede uyumasi lazim 🙄 diger turlu agliyor hele ole yataga koyup yanina falan uzanicam aglamasi saati basladiysa hicbirini kabul etmio😭