Bilgeakan Kızçeler 27.5-27.0 derece arası oda sıcaklığımız çıtçıtlı atlet, tişört ve altına şort giydiriyorum . Sanki bacakları soğuk gibi ama ensesi normal . Sizler nasıl giydiriyorsunuz ?
defnemiraybebek Bilgeakan kısakollu ve pijama ile yatırıyorum ama sabaha karşı oda iyice serine çekiyor o zaman da üstüne ince bir pike örtüyorum
01012024 Bilgeakan ben zıbın şort falan olursa üstüne müslin örtüyorum tişört pijama olursa bel kısmını kapatıyorum odamız biraz serin bizim
Urazikooo Bilgeakan valla bende nasıl giydircem sasırdım bizim oda 27 bazen 28 ipince bi tulum sadece uzun kol ama üzerine hiç bisey örtmüyorum kısa kol da giydirdiğim zaman kolları bacakları buz gibi oluyo