serendipity16 Merhaba çok fena hastayım doktor antibiyotik verdi ama içmeden 1 saat önce emzir sonra emzirme dedi bunu kullanıp hem emziren var mı ? 5 gün boyunca bebeğimi emzirememek çok zor olur. Ben hamileyken de kullanmıştım bi zararı olmamıştı
bsrkn serendipity16 bende kullandım geçen hafta bir paket bitene kadar. Doktor özellikle emzirdiğim için verdi bu antibiyotiği. Üstelik herhangi bir önlem almam gerektiğini de söylememişti. Sonrasında emzirme vs gibi. Kadın doğumcum da sorun olmayacağını söylemişti.
suheyla92 serendipity16 emzirirken kullanilabilen dunya kadar antibiyotik var neden oyle bisey soylemis sacmalamis. Ben malesef ikidir mastit oldum iki kez de agir grip geçirdim hep antibiyotik kullanmak zorunda kaldim emzirmeye ne ara verdim se sagip attim hic gerek yok iciniz rahat olsun.
serendipity16 suheyla92 teşekkür ederim yani sonuçta emzirdiğimiz için ona göre antibiyotik veriyorlar ben bir de hamileyken de kullanmıştım hamileyken zararı olmadıysa şu an da olmaz sonuçta bana da mantıksız geldi o yüzden bir sorayım dedim ben de zaten vermeye devam ettim
josephine_ serendipity16 benim sezaryen yerim enfeksiyon olmuştu o zaman kullanmıştım emziriyordum bir problem olmadı kadın doğumcum yazmıştı
emr1905 serendipity16 bende kullandım hiç bişey olmaz dedi Dr emzirirken kullanılabilir dedi iki günde iyi etti sağımda yapmadım