Merhaba , bebeğim 6 ay 18 günlük tadımlara başlamıştık ama bebeğimin 3 aylıktan beri süt alerjisi vardı doktorumuz süt diyetini bozup bi deneyelim dedi nasıl bir tepki vereceğini ve günlük pastörize sütten yoğurt mayalayıp vermemi söyledi , ilk mayalamada mayayı nasıl kullandınız yani ev yapımı yoğurttan mi yoksa internette satılan probiyotik yoğurt mayalarından mi? Fikirlerinize ihtiyacım var