Kurtköy tarafında oturuyoruz lokman hekim hastanesindeki doktorlardan memnun kalmadım bu civarda iyi bir önerisi olan var mı ? Muayeneler genelde kısa ve verimsiz geçiyor,çocuğun mukuslu kaka yaptığını söyledim sanki çok evham yapıyormuşum gibi bişey olmaz denildi bugün kakasında kan gördüm ☹️ bir daha aynı doktora gitmek istemiyorum haliyle