İlk gün değerlendirme yapıldı hamilelikten başlıyorlar tam olarak her ayrıntıyı soruyorlar
En son konuştuğu kelimeleri yazmamı istedi.
Bugün de 2. Asıl seans vardı 40 dk çocukla oynadı bende yanlarındaydım.
Ben onun gibi konuşsaydım zamana kadar konuşurdu çocuk bülbül gibi öterdi heralde.
Çok basit konuşuyor baskın ve bebek gibi ses tonuyla konuşuyor. Ondan kelime çıktısı alabilmek için oyun kuruyor falan.
Bu seans gözlemledim dedi. İşte. Benden de video istiyor. Öğrendiğim kadarıyla ona atıcam.
Soru sormayın diyor illa soracaksanız arkasına siz cevaplayın diyor.