Kızlar bu nasıl bir aydır ya… bize etki etmeyecek heralde diyordum bugün başladık. Sürekli mutsuz, huzursuz. Kucakta gezmek istiyor. Yarım saat 40 dk uyuyup uyanıyor. Gece 2 leri görüyoruz. Meme de susmuyor kendini geri atıp etrafı izliyor çok meraklı. Bu ayda normal biliyorum. karanlıkta emziriyorum yine etrafa bakmaya çalışıyor nasıl yemek yaptım bugün bilmiyorum. Emmediği için çişli bezi de azaldı. Zaten tazyikte var bende ondan da ememiyor.. Bütün oyuncaklarıyla oynatıyorum altını aç duş aldır şarkı dinlet söyle şebeklik yap ayy her şeyi yaptım ya sizler neler yapıyorsunuz nasıl idare edebilirim durumu ?