Bebeğim 2 ay 24 günlük sanırım üşüttü iki gündür fışkırır tarzda kusuyo ve 3 4 gündür de öksürüğü var doktora götürdük öksürüğü için ama kusması yoktu Öksürüğü için yarım çay kaşığı peditus verdi ama ilacı verdiğim anda kusuyo. İlaçtan olduğunu düşünüyordum ama akşam yine kustu. İlk bebeğim olduğunüçin tecrübesizim ne yapmalıyım bilmiyorum 😔