Happymom34 Bebeğim 1 yaşına girdi geceleri çok sık uyanıp emmek istiyor 5-6 kere kalktığı bile oluyo karnı tok olsada uzun süredir de böyle zaten 5-6 saat uyuduğunu hatırlamıyorum hiç var mı aynı durumu yaşayan
aysegulll07 Happymom34 bende de durum aynı uykusunda kıpırdasın hemem uyanıyo emzirince bitek sakinleşip uyuyo🤦🏻♀️
Sukranazad Happymom34 bizde öyleyiz sürekli uyanır yanımda uyumak ister beşikte uyumuyor hiç kesintisiz uyuduğunu hatırlamıyorum
umranakts gunes88 bizde aynı dertten muzdaribiz🫠 9da gece uykusuna geçeriz gece 3 saatte bir emmek için kalkar sabahta en geç 8de ayaktayız 🙂↕️