Tubay- Kızlar 14. Günüm bugün ama oturduğumda ağrılar oluyor. Vajina girişinde küçük topak şeklinde sallantı oluşmuş nedense normal mi anlamadım.
Besraesin Tubay- et parçası mı dediğin topak ip mi et parçasıysa doktorun güzel dikiş atamamıştır yada dikişin atmıstır