Tursununannesi Temmuzda başladı, doktora götürdüğümde sönmüştü ve sönmesi iyi dedi sadece alerji veya böcek için bir şey demedi. 15-20 gün hiç çıkmadı. Şimdi tekrar başladı. İlk çıktığında 1. Yaş aşısını olmuştuk. Yumurtadan kaynaklı mı bilmiyorum
arenin_annesi Tursununannesi allerji canım dün benimki de böyle oldu acile götürdüm alerji olmuş damla verdiler
arenin_annesi Tursununannesi yumurta verdiğinde mi böyle oldu eğer öyleyse bende yumurtadan şüpheleniyorum çünkü
Umutunannesi_ Tursununannesi aynısından bendede var bir aydır acayip kaşınıyor birde sivri yemiş gibi bende gittim cildiyeye alerji dedi ilaç krem verdi ama hala geçmedi haftaya gidicem bakalım bu arada çok geçmiş olsun
Bugleminannesi28 Tursununannesi bu nasıl alerji anlamadım ya herkes bende oldum VS yazıp durmuş postun altına benim kızımı sivri ısırdı şişti yazık gibi su topladı bir sonraki gibi aynı böyle nokta nokta bacaklarında VS çıktı yani ben bunun Sivrice alerji olarak algıladım ama bizim inek sutu alerjimiz vardı ama kanda negatife görmüştük vermiştim alerjisi geçmişti acaba tekrar mı çıktı diyorum benim kızımda böyle oldu
Denizinannesi52 Annemde de aynısı olmuş 60 yaşında kadın bugün acile gitti onun için alerji demiş doktor
Tursununannesi arenin_annesi aslında yumurta sarısı yiyordu sorun yoktu, sonra 1 yaş aşısından sonra tetiklendi mi bilmiyorum çok kötü döküntü oldu. 20 gün çıkmadı. Geçen hafta 1 gün denedim yumurta ve yine çıkmaya başladı. Yani şu an yemiyor ama yenileri hala çıkıyor anlam veremedim
arenin_annesi Tursununannesi aşıdan önce yumurta beyazını denemiştin alerji yaptı ve sen aşıyı sağlık ocağında mi yaptırdın
eymenfidan Tursununannesi canım alerji gibi seni çok iyi anlıyorum bizde de o sorun sakın ama sakın doktor gözetiminde aç kendi başına verme yumurtayı alerji doktoru öyle dedi bana
Tursununannesi Bugleminannesi28 böyle büyük daireler mi sizinde. Küçüklerde var ama bizde büyükler de var kocaman oluyorlar ☹️ sonra sönüyor 2-3 gün içinde
Tursununannesi arenin_annesi denemiştim küçüktü kusması olmuştu .döküntü yoktu. 3 doktora sordum sağlık ocağında yaptırabilirsiniz dediler
Bugleminannesi28 Tursununannesi bir iki tane büyük te var minicik nokta kadar kizarikta ama mimik nokta kadar kizariklar sivilce gibi ucu daha doğrusu isilik tarzı ama bacaklarında var komple yani alerji diycem ama negatif çıktı ve denedim verdim birsey olmadı üstünden 2 ay geçti ne zaman sivri ısırdı o gün gözü davul gibi olmuştu acamamisti gözünü ayağındaki sivri isirigi da yanık gibi su topladı patladı acil doktoru krem verdi 2 güne geçti ama sonra bunlar çıktı sönüp çıkma olmuyor gitmedi hiç artti
arenin_annesi Tursununannesi benim sağlık ocağındaki doktorum alerji yaparsa burda yapamayız aşısını dedi bana alerji testi yaptircam bende bu ay girecek yaşına yoğurt da alerji yapmıştı kesmiştim yumurtadan sonra böyle oldu ama günler geçti vereli
Tursununannesi arenin_annesi aynen bende geçen hafta verdim bir kere. Hala alerji yapıp çıkıyor olabilir mi anlamadım ki
Bugleminannesi28 Tursununannesi ay bilemedim bak bizimkiler böyle bende post açmıştım 1 kişi alerji dedi digerleri birsey ısırdığı için alerji yapmış sanki dedi ama bilemedim