kleopatraaa Oğlumun ayakları tombul hiç bi ayakkabı da rahat edemiyor. Bi kaç ayakkabı aldım ama hiç biri olmadı. Önerileriniz var mı? Şu an vicco var elimde ama o da sıkıyor üst kısmı.
Erolunannesi kleopatraaa bizde aynı sorundan muzdaribiz sadece vicco oluyor üstü cırtlı olan sporlar 2 yaşında ve biraz büyük alıyorum yoksa tam numarası olmaz😂
Cisemcagan17 kleopatraaa maalesef 20 numara almıştım ayağını ölçerek hadi 1 numara büyüğünü alıyım dedim 19 numara çıkıyordu 20 aldım ilk başta giyemedi alışamadı alışıncada tombul ayacıklarına olmuyor sanki ama parmak ucuna baktığımda tam geliyor 😄😄
kleopatraaa Erolunannesi bende de o model var bi numara büyük aldım ama yok üst kısımları çok etli olmuyor çocuğa ayakkabı😂