3500 doğdu 3250 ye kadar düşmüştü. 1 ayın sonunda 4250 olmuştu. Bugün tartıldı 4800 olmuş. Moralim bozuldu. Çok güzel emiyor çişli kakalı bezi de güzel. Dolu dolu bez alıyorum. Ama 550 gram almış 22 günde. Aslında şöyle 1 hafta önce 4700 çokmıştı 1 haftada 100 gram almış. Mama başlamalı mıyım ne yapmalıyım aklım çok karışık. 😞 mamaya hiç bulaşmak istemiyorum. Mama yedikçe emmesi azalıyor bu sayede sütte azalıyor 2 ay kontrolü mü bekliyim