nisanurg bebeğim 2565 kilo doğdu hastaneden çıkarken 2300 e düştü bugun 2 aylık kontrole gittik kilosu 4680 çıktı normalmi azmı?
pgoktasss nisanurg şahsi fikrim normal ama doktorunuz daha doğru olanı söylemiştir diye düşünüyorum 🙏🏻
bebisliozlem Bence çok iyi maşallah çok iyi beslemişsiniz yavrucağı benim bebeğim 3.470 doğdu 2.ayında 4.570′di 🥲
bebisliozlem nisanurg ilk 2 ay sadece anne sütüyle beslendi 2.aydan sonra mamaya başladık 3.ayında yaklaşık 1.200 gram almış 🙏🏻
nisanurg bebisliozlem benimkide aynı sadece geceleri veriyorum hipp kullanıyordum oda şu 2 3 haftadır kabız yaptı zor yapıyor tuvaletini önerdiğiniz memnun kaldığınız bir marka varmı acaba
bebisliozlem nisanurg bizimde kabız problemi vardı çözüldü Aptamil ve Sma kullandık önceden Sma zaten kilo aldirmazmis pek bizde Bebelac Gold’a geçtik. çok şişirmeden kilo aldırıyor tavsiye ederim kaka problemimiz de yok eskisi gibi
Meryemervam nisanurg maşalah iyi toprlamış canım doğum kilosuna bakarak Benim oğlum 3 kilo doğdu 2 aylık şuanda bir hafta önce 6 kilo 600 grm geldi
melisaras_35 nisanurg bebiş cok güzel beslenmis masallahhh benimki 3 kg dogdu 2 ay 7 günlük 5100 gr geldi bugün