Selam kızlar 6 aylığız 20 gün oldu ek gıdaya başlayalı sadece meyve sebze olarak devam ediyorum öğünlerine zeytinyağı da ekliyorum ama bebeğim kakasını yaparken katı şekilde yapıyor biraz da zorlanıyor ne yapabilirim
Bir de bu zamandan sonra neler yedirdiniz neler yaptınız örnek öğünler tarifler alabilirim 😂