Kızlar merhaba çarşamba günü 20′lik dişimi çektirdim yarı gömülüydü ancak dikişlik işlem olmadı direkt 2 dakika içerisinde Dişçi çekti sonrasında ertesi gün dişim şişti doktorla görüştüm antibiyotik başladı (aqumentin) ancak şişlik bariz görünebilen bir şişlik kizimi emzirdigim icin (14 aylık )baska ilac yada agri kesici icemiyorum cok agrim var daha önce yirmilik dişini çektiren oldu mu kaç güne geçiyor ağrısı