Annekizcicileri Yasomesom çocuktan çocuğa degısır arkasımın kızıyla arasında 4 ay var o büyük ama 23 gıyıyor benim kız 25
limonzeytinmom Yasomesom 1 hafta sonra 3 yasına girecek kzıım 26 giyiyor. Bu kış için botunu 27 aldım kalın corap la falan giyiyor diye
_YanakReisinAnnesii Yasomesom ayakkabı numarası çok değişken çocuklar da. Hiç belli olmuyor valla hangi yaşta ne giyerler 🤷🏻♀️geçen sene kış 27 numara bot giymiş mesela bu sene 30 alırız muhtemelen 😂3 yaşına yeni girdi oğlum.
Yasomesom limonzeytinmom 1 yaşında seneye giysin diye 24 aldım bende inşallah seneye olur Allah’ın izniyle
Kivitonunannesi Bu bebeğin ayak yapısına bağlı biraz ya deneyerek alın bence. Ben dün götürdüm ayakkabı dünyasına 24 numara anca oldu. Daha 13 aylık ama ayakları etli ve büyük annemler ne güzel ayakkabı ve terlik almışlar 21 numara ayağına olmadı 🥲
limonzeytinmom Yasomesom kışlıklar her türlü oluyor ya ben kuşluk büyük alıyorum bilerek. Çorap oluyor kalın oluyor bazen 1 kat oluyor her ihtimale karşı. Ama yazın tam numara alıyorum genelde
Kivitonunannesi Yasomesom aslında beslenmesi coook müthiş değil ama kardeşime çekmiş kardeşim hem enine hem boyuna. Hatta üzülüyorum ileride onun gibi kilo problemi yaşar mı diye 🥲