Papatya-eylul88 Kızlar 10 aylik ama kendi tutup içmiyor ben içiriyorum hep 5.ayinda falan 3.4 kere oyle tuttu sonra bidaha tutmadi.çok hosuma gidiyor.kendi tutup içen bebeler.varmi bebegi tutup içmeyen merak ettim
nadidelifora Papatya-eylul88 13 aylık olmak üzere. Hiç kendi tutup içmez çünkü mamadan nefret ediyor. Sulugunu al gel iç derim bulur alır içer , keza gece de yanında olur alır kendisi içer ama buberonu tutmaz çünkü sevmiyor mama içmeyi. Uyanıkken de içmez zaten.
Karakiz22 Papatya-eylul88 13 aylık bizde mamayı günde bir defa içiyor onda da biberonda hep ben tuttum yine ben tutuyorum kendisi tutmuyor kendisi tutsun diye verdiğim zaman oyun yapıyor Su içerken ama artık kendisi tutmaya çalışıyor suluğunu