Sevgili arkadaşlarım, 8 aylık bir oğlum var. Ben de tüm anneler gibi oğluma kalpten bağlıyım ama durduramadığım anksiyetelerim, korkularım var. Hadi şimdi yanımızda ama ayaklandığı zaman, kreşe okula gittiği, daha da büyüyüp kendi hayatını kurduğu zaman saçma sapan insanlarla karşılaşır ve ona zarar verirler diye çok korkuyorum. Hep bu panik var içimde, ya bi sapık, bir katil, ya da başka leş bir tip oğluma bulaşırsa, ya okul arkadaşları ileride ona kötü alışkanlıklar kazandırmaya çalışırsa… Biliyorum endişe etmek normal ama ben her gün bu korkuyu içimde hissediyorum, ya onu koruyamazsam kaybedersem diye endişeleniyorum. Bu telaşım normal mi? Siz de böyle mi düşünüyorsunuz?