Mervee12 şöyle söyleyim acile giderken ateşi 38 di. Calpol vermiştim triajda 37 çıktı. Gece etkisi geçince iburamin verdim 3-4 ml kadar uzun sürdü etkisi öğleden sonraya kadar hiç vermedim antibiyotik dışında. Akşama doğru huysuzlanınca calpol verdim. Zaten gece 12-1 e kadar sürüyordu etkisi. Gecede yine çok huysuzlandı rahat uyusun diye biraz mecburi verdim iburamin. Şuana kadar şükür sıkıntı olmadı. Sabah ateşlenmezse vermeyeceğim. Biraz zor durumda kalırsam vereceğim gibi. 3 gün 3-4 ml değilde, ihtiyaç anında vermeyi düşünüyorum. Zaten klamoks alıyor bünyesini zorlamak istemiyorum. Diş sancısı hariç hiç hasta olmamıştı bu şekil ilk kez böyle oldu o nedenle çok yüklenmekte bağışıklığıyla oynamak gibi geliyor bana. Zorlandığı yerde ilaç ile destek olacağım gibi.