Egeayse12 2 uykuya geçmek, uyku pencerelerini uzatmak istiyor çünkü siz belirleyin bunu da benim bebeler sabah 7 gibi kalkıp 11 gibi uyuyorlar 12.30 da uyanıp 15.30 gibi tekrar uyuyup 17.00 da kalkıyorlar 20.00 civarı da gce uykusuna geçiyorlar, uykuda sorun yaşamaya başlayınca fark ettim 3 uyku uyumak istemediklerini uyku sinyallerini takip edip besigine koydum uyumak istemeyeni geri aldım yerinden oyaladim yarım saat sonra bir daha dene falan derken bu hale geldi 1 haftada