Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık. Sadece mama içiyor. Pazartesi işe dönmek zorundayım. Hafta içi beş gün çalışıyorum. Sabah 8 evden cıkıs 13.00 da evde oluyorum. Bebeğime babası bakacak. Çok iyi bakıyor kolayca uyutuyor ilgileniyor ama yine de Endişem aramızdaki bağ zedelenir mi bana bağlılıgı azalır mı. Birkaç saati uyuyarak geçiyor ama yine de düşünüyorum