ufukbebek Bebeğim bugün öğleden sonra saat 2 itibariyle kakası sarı ve tohumlu hafif cıvık olarak alıyorum. 2 den beri saat 6 ya kadar 2 saatte 1 aynı şekilde yaptı. Sizce neden olmuş olabilir
milamihra ufukbebek bizimki de öyleydi git gide pütürlü olacak 10 kereye kadar normal demisti doktor ilk ay ama siz gözlemleyin yine de