Kızım 2 yaş 2 aylık. Birkaç kere denedim. İlk seferler yaptı lazımlığına ama sonradan altına çok kaçırdı. Ben de hazır değil diye düşünerek tekrar bezini bağladım. Artık tamamen bıraktırmak istiyorum. Nasıl yapmalıyım? Alıştırma külodu gerekli mi mesela? Genelde her akşam yanımıza gelir? Hem onun beşiği hem bizim yatağımızın altına alez sermeli miyim? Mesela geceleri napıyosunuz kaldırıp tuvalete götürüyor musunuz? Nasıl bir yol izlemeli miyim? Tuvalet eğimini bitirenler yol gösterebilir mi?