ilenalemin hiçbir problemimiz yok çok şükür. Doktorum öyle söyledi öyle yaptım, bir problem yaşamadım sorunumuz da çözüldü zaten bol bol emziriyorum. Doktor istersen 10 çay kaşığı ver bir problem olmaz sadece vitamin almamış beslenmemiş olur dedi. Siz bildiğiniz nasılsa öyle yapın bebişe 🤝🏻