esralinaaa Kızlar 7 buçuk aylık bebemle Anksiyete savaşı veriyorum çok çok zorlandığım zamanlar oluyor herşeyi boşverdim de bu karın şişliği sürekli derin nefes alma mide şişmesi sizde de varmı ya anksiyeteden mi oluyor bu geçmek bilmiyor?
nur1824 esralinaaa ya bende de anksiyete mi panik atak mı var bilmiyorum. Bir buçuk ay oldu doğum yapalı herşeyi kafama takıyorum ç. Özellikle sağlıkla ilgili kısımları. Özellikle kafama taktığım zamanlarda halsizlik yorgunluk ve vücudumda ağrılar hissediyorum neden bilmem.
esralinaaa bebegiminbesigicamdan aynı bende kendimi bildim bileli var fakat bu şişlikler doğumdan sonra kaldı çok zor
basakhanim34 esralinaaa bu bahsettiklerin ibs hastalığı da olabilir google dan bi araştır gerekirse mide doktoruna git
annediyebiri basakhanim34 aynen katılıyorum size anksiyete hastasıyım artık stresten huzursuz bağırsak sendromu oldum
yagmurkokusu_ Bende de var herhalde bende doktora gitmeyi düşünüyorum son zamanlarda çok ilerliyor çok takıntı kuruntu yapıyorum. Banyoya giriyorum eşim bakıyor banyoda kuruyorum şimdi bir arkasını döner balkona çıkar çocuk kendisi de dalar iş yaparken telefonla görüşürken düşer köpüklü köpüklü aceleyle hastaneye gideriz gibi gibi böyle kötü şeyler düşünüyorum.
esralinaaa yagmurkokusu_ ahh evet malesef en kçtü yanı ama ben beynim susmasada takılmamaya çalışıyorum artık alışınca
yagmurkokusu_ esralinaaa en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum işte çok etkileniyorum çok haber okumamaya da gayret ediyorumz
esralinaaa yagmurkokusu_ canım ben kendim kontrol edebiliyorum artık sen edemiyorsan bi terapi al ben artık kendi kendimin doktoru oluyorum
Ayseee60 Bu tarz olaylar yasamıyorum ama hep beyinde mutsuzluk, kötü düsünme, ölüm gbi düsünceler var. Emdr tedavisine baslayaçağım çünkü bu sekilde yaşamak artık çok zor
Ayseee60 Ben ölürsem cocuklarıma kim bakar, bakan nasıl bakar, kötü bakarda bende öbür dünyadan görür müyüm, görürsem nasıl dayanırım, insaallah görülmüyordur gibi gbii 🥹
Ayseee60 aybars0343 ben trafik kazası ğecirmistim 4 yıl önce ondan sonra oldu bende tedavi olacağım ama
aybars0343 esralinaaa Var var hepsi var sürekli korku panik vücudu dinleyip acaba şu bu mu var diye kendimi evhamlandırıyorum
dilariremm esralinaaa selam bir psikolog olarak tavsiyem zaman kaybetmeden hemen bir terapiye başlayın. Bu tamamen geçecek bir şey olmuyor çoğu zaman çünkü tetikleyen sebepleri ortadan kaldırmak mümkün değil ama doğru yönetmeyi öğreniyorsunuz bu da gayet yeterli oluyor. Bilişsel davranışçı terapiye ek olarak emdr ya da sanat terapisi güzel sonuç veriyor
basakhanim34 dilariremm merhaba ben anksiyete tedavisi için psikoloğa gittim. Psikolog hiç iletişim kurmadı sadece aklına ne gelirse anlat diyor soru sormuyor yorum yapmıyor yüzünde hiç ifade yok. Ben de anlatacak şey bulamıyorum her seans aynı şeyleri tekrarlıyorum. Durumumda hiçbir değişme yok ve bütçem zorlanıyor. Sizce seansları bırakayım mı ya da başka bir psikolog mu arayayım?
annediyebiri dilariremm merhaba mesleğinizden ötürü sormak istiyorum bende geçmiş yıllarda anksiyete vardı ilaç tedavisi oldum hamile kalınca bıraktım çok iyiydim açıkçası çocuklarımı büyüttüm derken yeniden kötü olmaya başladım kendimi yalnız hissediyorum her şeye ağlıyorum haberleri izleyince ya benim çocuğumun başına gelirse diye düşünüyorum yaşamaya hevesim kalmamış gibi oluyorum bazen evden çıkmıyorum tedirgin oluyorum bu depresyon mu acaba yoksa anksiyete mi ? Doktor ilaç verdi ama uyku için sadece
snmkrcl Çoğunuzla aynı durumları yaşıyorum.Hastalık hastasıyım resmen hep en kötüyü düşünür araştırırım Google de kendimi de ona inandırırım